Ont i huvudet

2012-05-07 @ 21:55:12| CATEGORI: Allmänt
Tjena, har typ inte bloggat mer än 1 inlägg idag, opps! Men var ju iallafall hos tandläkaren imorse och de gick skit. Hah tänker inte gå in mer i detalj. Skolan rullade på som vilken dag som helst & efter skolan var jag så matt så jag bara la mig i soffan och kollade tv några timmar. Sen kände jag att jag var tvungen att röra på mig så jag stack till slingan och powerwalkade 5 km. Kom hem sen med världens huvudvärk. Nu drar jag in i duschen & sköljer flor, tar tandtråd & allt annat denna tandläkaren bad mig göra. Allt för mig denna kväll, puss! ;)

COMMENTS
Postat av: viktoria ekholm

Hej det hade varit jätte kul om du kunde vara med och tävla i veckans blogg!

http://viktoriasslife.blogg.se/2012/may/veckans-blogg.html

Kommentera bara "jag är med" eller liknande så är du med och tävlar.

Vinnaren kommer att länkas i ett inlägg med text om bloggen och en bild, Tävlingen avslutast på sön!

För större chans skriv om tävlingen på din blogg och länka det i en kommentar till mig.

OBS. förlåt om du inte gillar dessa kommentarer! :)

2012-05-08 @ 10:01:42
URL: http://viktoriasslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0