Pappa

2012-05-31 @ 07:51:21| CATEGORI: Carebox
Pappis födelsedag idag, grattis!
Har varit uppe och sjungit för honom nu på morgonen & gav han present osv. Har fixat mig så jag är klar för skolan nu, dagens outfit är ljusgråa jeans, rosa blus, med lite spets osv. Idag har vi en sån dag som jag glömt vad det heter men efter lunch ska jag köra fiskis & svettis, haha undra hur det går? Jaja, bättre än lektioner! :D Ikväll (om jag hinner) kommer det upp en tävling så håll utkik!
ph' tog bild innan vi gick in och sjöng för pappa, nyvaken, ofixad & så...

COMMENTS
Postat av: F E L I C I A

vilken färg har du på din onepiece? :)

2012-05-31 @ 08:59:11
URL: http://barafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0