Powerwalk!

2012-05-02 @ 22:15:37| CATEGORI: Bilder / Kameran
Hej sötisar! Dagen har faktiskt gått snabbt! Fick gå upp lite tidigare för jag skulle hinna till läkaren, missade 1 lektion på grund av det. Sen när jag kom till skolan hade vi en lektion och sen bad. Badet var helt okej, bara att gå runt med blött hår resten av dagen -.- Men jaja, vädret idag var ju super så när jag kom hem satte jag mig i solen, solade lite & sen plugga tyska. Blev så himla rastlös sen så ringde kompisar och vi gick ut och powerwalka i det fina vädret. Var ute och gick i 1,5h. Himla mysigt :) Sen kom jag hem och stack direkt till affären med mammis fick med mig en tjejtidning hem som jag ska lägga mig och läsa när som helst, nu drar jag in i duschen! Hoppas ni haft det bra ;)

COMMENTS
Postat av: Nadia

Fett fin bild!!

2012-05-03 @ 16:47:52
URL: http://nheikkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0