Should've know better

2012-05-29 @ 20:39:34| CATEGORI: Mobilinlägg
Hej bloggen, var ju som sagt inte i skolan då vi var på utflykt. Det var mycket bättre än att gå i skolan, men det var helt fel dag. Tycker faktiskt att vi skulle varit där i torsdags, det var mycket mer lägligt då. Ja var på kulturen, först pratade han massor, sen fick man ställa sig på scenen och sjunga & så i någon timme, så jaa... Sen åkte vi till skrylle & var UTE, shit vad det har regnat idag, men de blev ju bättre... När jag kom hem fick jag skynda mig till stallet & thea som var så snäll hade redan hämtat rekyl & fixat honom! Red ut, vissa med sadel & vissa körde som jag barbacka. Nu ska jag göra läxa har 3 prov imorgon & ett läxförhör, typ döda mig? det var ett tag sen vi hade prov nu & nu lägger de alla på samma dag & det känns ju jävligt bra, eller inte. Nuu blev det mycke text, puss!
asså hahah, jag är så koonstig

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0