Tisdag...

2012-11-20 @ 21:43:14| CATEGORI: Allmänt
Dagen började med 80 minuter matte & rullade sen på som vanligt. Efter jag slutat drog jag hem & bytte om och sen vidare till stallet. Hämta kylis & fixade han, red barbacka idag & det gick helt okej. Han hade tydligen slängt av de flesta igår berättade a-l genom att tvärstanna och dra ner huvudet. Självklart testade ju han mig med några gånger, höll mig iallafall mig kvar. Förövrigt gick de super! Ni får ingen bild från stllet idag heller, och de är mest för att direkt när jag tar upp mobilen blir han nyfiken och försöker äta den... :/ Drog sen hem och bytte om igen & så, drog sen vidare till gitarren. Stannade sen till och åt på graffiti. När jag kom hem kollade jag portkod och sen har jag inte gjort på mycket.
 

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0