Back on track!

2012-10-27 @ 22:42:14| CATEGORI: Allmänt
Den här veckan har uppadateringen varit sååhäär dålig. Men ville inte blogga för min design var urful & varje gång jag hade gjort ett inlägg hade folk sett den. Fick lite så smått panik... Idag var jag ute och fotade höstbilder med min fina lina! Blev ett par bra, som ni kanske ser i headern & menyn. Underbart med lov också. Även fast jag måste ta en dag till att göra inlämningar osv, plugga till 2 prov som är veckan som skolan börjar: Lågt att man måste plugga på lovet.. :/  Ska verkligen få igång bloggen nu med ny design som känns så mycket bättre! Puss på er!

COMMENTS
Postat av: t

grym blogg!
allt bra? :)

Svar: tack så mycket! din med :Dallt är bra här, själv då? :)
victoriacarlssons.blogg.se

2012-10-28 @ 13:02:27
URL: http://icecolds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0