Pics från veckan

2012-10-12 @ 23:29:15| CATEGORI: Mobilinlägg
Bjuder på dessa urfula bilderna & hoppas de som är med på någon också gör de ;)
Eftersom jag knappt kunnat blogga eftersom jag har haft 2 prov, inlämningar & skit denna veckan. Fysikprovet var helt sjukt svårt, men jag tror jag klarade so provet hyffsat! Hade måldag i tisdags och de var så passande, kom ifatt i allt jag inte var klar i, super! Förövrigt var de storm i tisdags så jag åkte inte ut till stallet. Utan plugga hela kvällen, sen på gitarr. I onsdags tog jag min sista spruta, sen träning & chilla lite. Igår hade vi orgentering i järavallen, gick väll helt ok. Inte helt nöjd dock... Sen var de gymnasiemässa på kvällen. Idag drog jag och fanny till subway efter skolan & sen vidare till center syd, kollade mest. Sen kom vi hem till mig och skulle fota men då hade de redan blivit mörkt ute, men vi gick ut ändå.... Sen åkte hon runt 7 ;) Ja min vecka lite kort ;)

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0