Josefine!

2012-09-02 @ 18:37:37| CATEGORI: Mobilinlägg
Hej, inläggen blir himla tråkiga nu när jag inte har en kamera eller något, kan typ inte fota något... Ska ladda mitt batteri hos fanny imorgon så på tisdag kan jag fota igen. Igår så målade jag en bäst & lite lådor & har gjort om badrummet, gjorde de sista idag. De blev faktiskt snyggt! ;) Hade tänkt fota de sen när jag fått kameran, synd jag inte tog någon före bild.. 

Josse kom hit igår vid 5 , sen sov hon här, vi lagade mat bakade & ja hade det allmänt nice! Idag drog hon nog vid halv 4 tiden & de var då jag & mamma drog och handlade in e sista till badrummet. Imorgon är de skola, sen är de träning. Har jag fått till någon mobilbild under dagen kommer de nog något inlägg innan träningen. På onsdag är de skolfoto & jag vet inte vad jag ska ha på mig.... :/ 

Har ju somsagt bildbrist just nu så de blir en bild på mig, linnea & josse från i våras.

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0