School pic

2012-09-13 @ 22:11:34| CATEGORI: Mobilinlägg
Tog en bild från matten eftersom de är typ bara i skolan & hemma när jag fotar outfits som jag fotar. Har inte tid sen & efter en dag i skolan ser jag hemsk ut, sjukt! Det är så himla kallt så jag tog på en halsduk till outfiten idag. Efter skolan åkte jag till wellness & fixade mina tår, hade någon typ av nageltrång. Så ja hon skärde lite och så, men de blev nog bra iallafall! Sen åkte jag och mammi till graffiti och åt bakad potatis. Hade fått något sms från centersyd att de var någon jeanskväll inne på cubus så vi gick bara inom där & jag hittade ett par jeans. Sån typ lila färg, sån höstig färg. Fick goodiebag & hela köret. Sen var de hem och plugga kemi & har städat rummet, puss!!

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0