Torsdag - drygaste dagen...

2012-09-06 @ 21:12:00| CATEGORI: Allmänt
Torsdag idag, misslyckades med allt idag, sminket, håret & hade bara på mig en mjukiströja & svarta jeans. Usch hatar sånna dagar. Efter skolan drog jag hem och åt sen hämtade Caroline upp mig & vi drog och körde ett bodystep pass, var ju ett tag sen så man kände sig lite lost.. Gjorde lite ont i låret, men inte så farligt! Ikväll ska jag försöka få igång tävlingen & fota mitt badrum, har även massa plugg, stort SO prov imorgon och så klart skjuter jag upp allt till sisia dagen. Varför jag uppdaterar så dåligt är för att jag knappt har tid länge, är de inte träning är de plugg, inte de så är det något annat, hinner inte ens sitta vid datorn, puss!! 

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0