Underbara helg

2013-04-21 @ 18:48:56| CATEGORI: Allmänt
Söndag idag vilket betyder att det är skola imorgon. Tänkte dra helgen lite snabbt. I fredags var jag med Agnes efter skolan, åkte till lager 157 & där inhandlade jag en stickad bondelid tröja & en angelology topp. Använde de senare mot kvällen så jag har inte tagit bilder på de. Senare mot kvällen var det "fredagsmys" med konfirmationen, kollade film, gick i kyrkan osv.
I lördags slingade jag håret så min utväxt är borta nu. Tog sen moppen hem till Lina, bakade och snacka osv. Sen gjorde vi tacos till oss som kvällsmat eftersom ingen i hennes familj var hemma. Sen  ville Alice också komma så jag körde och hämtade henne. När hon kom ställde vi fram massa snacks, kakan och satte igång filmen The Human Centipede. Riktigt rälig film och sen skulle jag ju köra hem såhär runt 12, beckmörkt ute också. 
Vaknade upp trött som fan, gick ut och åt frulle sen drog jag med agnes & josse och handlade glass och sen mör vi typ bara, jag och agnes åkte sen vidare en snabbis till center syd. Mina inköp kommer nog i nästa inlägg. Ska sätta igång VD nu och sen chillaaa. PUSSS

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0