En hel del frågor från någon utan namn

2013-02-10 @ 21:43:37| CATEGORI: Allmänt
Kan du berätta mer om den resan? Vem ska du dit med, ska ni åka dit själva utan föräldrar ? Hur länge ska ni va där och när ska ni dit?
 
Ah okej de är såhär att nu på fredag åker jag, agnes & josse med våra familjer upp till tyskland & övernattar där. Sen vidare till Österrike där vi barnen då delar en lägenhet så de kommer bli as nice. Sen åker vi väll skidor på dagarna, drar kanske på någon fest någon kväll osv. Kommer såklart berätta mer sen hur de va när jag kom hem & om jag har internet där ska jag försöka uppdatera er därifrån. Ska fixa några tidsinställda till er som ni kan läsa här hemma också. Vet faktiskt inte när vi ska hem.. :)

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0