men tjaa dålig update! ;)

2013-02-03 @ 20:34:04| CATEGORI: Allmänt, Bilder / Kameran
Nä men har inte haft någon tid alls till att blogga. Gick upp runt 8 tiden igår & åkte till gymmet och körde ett pass. Sen när jag kom hem så var det bara snabbt in i duschen & sen fixa mig. Jag & mamma åkte sen till Nova Lund för att shoppa lite. Fick med mig hem lite träningskläder, en skinnjacka, en bh & en tröja. Fotade aldrig sakerna för när vi kom hem rensade jag & garderoben och fick allting på plats. Då hängde jag även in de jag köpt osv. Åt, kollade melodifestivalen & sen försöka få lite ordning här uppe på ovanvåningen, blev långt ifrån klara men vi ska fortsätta någon annan helg.
Idag åkte jag & mamma till mormor & morfar i Kristianstad, och att åka dit tar någon timme. Sen var i där i några timmar åt lite lunch & fika osv. Min kusin ska nämligen åka iväg till Malta & bo där, så vi skulle liksom säga hejdå och så. Direkt när vi kom hem runt bytte jag om snabbt & sen åkte jag till gymmet, körde ett pass & sen hem och äta, kolla PA & nu sitter jag här. Oj, vad långt inlägg detta blev nu. 

Men jag måste också berätta att min blogg-app fungerar inte utan Wi-fi så jag kan liksom inte blogga från den jätte ofta... :(

COMMENTS
Postat av: felicia

men palla va snygga bilder du haaar!
sv: man klickan på "översikt" inne på sin inloggning likson, sen längst till höger så står det "din bild" i en sån ruta, så klickar man typ där och sen står det lite om det :D

2013-02-03 @ 20:57:52
URL: http://hejfeliciaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0