Newbody underställ

2013-01-31 @ 20:46:29| CATEGORI: Mobilinlägg

Örk, dessa dagarna har varit så himla tråkiga! Haft 2 prov, en redovisning & har ett prov imorgon. Så jag hoppas ni förstår att jag inte har mycket tid över att blogga. Har även fått hem massa Newbody saker (ni vet sportbhar, trosor och så) & tulpan saker som jag ska sälja så vi får pengar till vår tysklandsresa med laget. Och älskar newbody sakerna, kommer köpa massvis själv, man blir aldrig missnöjd. Har även inhandlat mig detta understället på bilderna under inför Österrike, nirre! Imorgon har även vi i laget disco för de yngre, kom babes! Nu ska jag tillbaka till pluggandet, prov på islam imorgon... PUSS


COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0