Torsdag

2013-01-24 @ 07:41:57| CATEGORI: Träning, Vardag
Okej, som jag sa igårmorse så trodde jag inte att jag skulle hinna blogga igår & de gjorde jag inte heller. Men efter skolan åkte jag bara hem & åt och bytte om sen åkte jag till träning. Körde mycket teori så de var inte så jobbigt. Sen pluggade jag tyska hela kvällen osv. Idag har jag tyskaprov & jag vet inte alls hur det kommer gå... Men iallafall så ska jag till skolan snart & efter skolan skulle jag, fanny & josefine sätta upp lappar om discot vårt lag ska hålla i. Så ja, hade tänkt åka till gymmet, men vi fick reda på igår att vi inte fick träna något mer nu innan SM. 
några osariösa från efter träningen igår

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0