Förlåt babes

2013-03-25 @ 12:07:47| CATEGORI: Allmänt
Har inte bloggat sen i fredags, men så mycket har hänt. Jag satt ju och fixade med headern sen vid 7 kom släkten hit för släktkalas för mig. De var jätte trevligt och så, fick också så fina presenter!
Sen vart det helt plötsligt lördag.. Åkte vid 2 tiden till Landskrona och spelade en match som vi vann. Sen åkte jag hem och duschade sen klädde jag på mig med flera lager kläder och begav mig till ålsport hem till elina på moppen. Vi beställde pizza, kollade lite film och bara mös. Sov också hos henne.
Så vi gick upp 8 dagen efter. Gick till bageriet och handlade lite bullar, sen åt vi frukost och fixade oss. Vid 11 skulle vi på konfa så vi drog från elina vid 10, åkte inom mig och sen till kyrkan. Konfasaken slutade 3.
När konfan slutade kom fanny hem till mig så åkte vi och handlade en liten present till Agnes, hade redan en annan då men liksom en liten överraskning eller jaa. Vi åkte till Lucy's sen och firade Agnes födelsedag som är idag, grattis snäckan, du är bäst! De var jätte mysigt och sen åkte vi hem till Klara där vi va sen under kvällen. Tog moppen hem och jag trodde jag skulle frysa ihjäl, men jag klarade mig ;D 
Sorry men fick ingen bild på födelsedagsgrisen själv :(

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0