HPI - lovely girls

2013-03-17 @ 21:17:16| CATEGORI: Allmänt
Hej mina hjärtan! Just nu är jag inte på jätte bra humör, så har satt igång massa depp musik och så, haha så emo. Men känns så mycket bättre när folk i låtar förstår en. Men nu ska vi inte prata om de, jag har haft en jätte rolig dag iallafall. Var ju först på konfasak, gudstjänst. Sen åkte jag med josse hem så stannade vi hemma hos agnes och skulle lämna henne men ja då skulle jag ju alla med in. De firade min födelsedag, fikade och hade allmänt trevligt! Fick även en vit HPI mössa av dem. Hahha som jag tjatat
att jag vill ha en & de va faktiskt as fint med en vit HPI mössa. Jag har inte sett någon som har de så jag kanske blir ensam med de, hehe. Sen åkte vi på ännu en konfa-gudstjänst. Man får ju passa på nu när man är "ledig". Börjar 12 imorgon, UNDERBART!

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0