På jobbet

2013-03-20 @ 13:50:04| CATEGORI: Carebox, Vardag
Kör på en arkivbild från 2011 eftersom jag sitter på jobbdatorn har jag inga bilder här.
Har jobbat några timmar idag och nu har jag lunch, ska äta lite subway, godaste!! Idag kom snön som de trodde skulle komma igår. Snö överallt, skit. Kan ju inte ta moppen någonstans om det ska vara sånt här dåligt väder. De är nu man vill ha sommar, fyy vad skönt de hade suttit att åka utomlands nu till något varmt land. Men icke, drar ju faktiskt med handbollslaget till Hamburg på lovet, får hoppas iallafall att där är några grader varmare. Hahha gud vilket väderprat, opppssii! Men efter jag ätit är de back to work sen handboll ikväll, PUSS

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0