Slut på denna helgen, happp

2013-05-26 @ 20:15:49| CATEGORI: Vardag
Igår var awesome, var ju först på nova & fick med mig en kofta hem. Kommer nog lägga upp den i ett senare inlägg. På kvällen kom fanny & agnes och vi stack till pizzerian och åt där. När vi kom hem igen kom klara. Vi bestämde oss då för att ta mopparna hem till alice och vara där. Vi satte oss ute med värme på och bara myste hur länge som helst. Vid 3 var jag, klara och fanny hemma igen och gick och la oss runt 4.
Såklart vaknar vi halv 1 idag och är sega som fan. Iallafall var det morsdag och min mammi fick en desingual väska av mig. Annars har de inte hänt så mycket idag, ätit gott och bara chillat. Skola imorgon igen & prov på tisdag, livet kan ju inte bli bättre? 

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0