Välkommen älskling!

2013-05-22 @ 21:10:00| CATEGORI: Bilder / Kameran, Vardag
Ni anar inte hur länge jag velat ha denna puddingen, och nu äntligen är den min!
Pappi köpte den till mig, såå förvånad jag vart när jag kom upp och den låg på min säng. Hade tänkt betala av hela sen när jag får ihop lite skrammel, ska höra med papps om det sen. 

En vanlig jäkla onsdag idag också, en bra en, skolan var faktiskt rolig, visst vissa lektion kunde man ju sluppit. Hade bland annat matteprov och jag var långt ifrån färdig med kapitlet. Trots de så kändes det ändå okej faktiskt. Idrotten var faktiskt rolig (inte den personen som brukar tycka det), till skillnad från i måndags när vi sprang 4 varv runt IP. Har hemsk kondis så de sög. Har försämrat min kondition sen förra året så jag måste försöka få upp till samma tid som förra året iallafall. Föjde med klara & agnes hem till agnes efter skolan. Tog de mest lungt och så. Ska checka vad man ska ha på sig imorgon på vår biologiexkursion imorgon. Blir antagligen gummistövlar och hela köret. 

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0