De va ett tag sen sist men jag kommer ihåg

2013-09-02 @ 16:36:03| CATEGORI: Allmänt, Bilder / Kameran
Klart jag saknat bloggen, men de har faktiskt varit skönt att inte behöva ha tanken "shiit, jag måste blogga" under hela sommaren. Mitt lov har varit sjukt bra, först 3 veckors konfirmation med resa till Berlin, sen blev de till vår huvudstad Stockholm där jag spenderade drygt en vecka. Wow vad jag kommer rabbla massa nu... Men sen var de Åhus beachhandboll festival och de är alltid lika roligt. Åkte sen ner till Kroatien och var borta i 2 veckor. Både påvägen dit och hem stannade vi på olika ställen, Italien, Österrike, Tyskland och så och övernattade. Hade det hur bra som helst där och blev såå brun. All färg har gått bort nu så är inte så glad längre...
Avslutade sommarlovet med malmöfestivalen och sen drog skolan igång och jag har nu gått i 2 veckor. Alla gamla rugtiner är tillbaka och bloggen var ju faktiskt också en rutin förra året så den för vi inte bryta. För att detta inte ska bli så långt så avslutar jag här, puss!
 

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0