NY SKOLVÄSKA!

2011-08-16 @ 20:43:05| CATEGORI: Vardag
har varit på center syd med anne hela dagen, köpte en t-shirt & nagellack.
när vi kom hem till mig spelade vi wii. efterdet bytte vi om till träningskläder och drog ner till slingan,
där vi hade löpning med laget. när jag kom hem hade mamma handlat kycklig så vi åt de, super gott!
pappa körde mig sen till center syd där jag köpte en ny skolväska. nu har jag precis kommit ut ur duschen
och snart ska jag och mamma till maxi & handla hänglås. och jaa jag vet att jag gör allt i sista minuten,
men sån är jag. kommer kännas konstigt att skolan börjar imorgon, ny skola och allt, för hoppas på det bästa!
köpte också min väska på accent, hittar den dock inte på deras sida, men den är svart med lite mönster och jaa,
ni får nog se den snart....

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0