flisan & jag, nya golfbrudarnaa?

2011-06-16 @ 11:44:13| CATEGORI: Vardag
har jag nämnt ngt om att jag & felicia började på golf idag? minns inte, men de gjorde vi iallafall, har precis kommit hem från tumba nu då. gick bra faktiskt! klockan 3 idag åker jag till köpenhamn med mamma & pappa, jag tar kanske med min dator så det blir ngt inlägg. för jag kan ju inte mobilblogga för det kostar hgjbtjubntri mycket... vet faktiskt inte hur länge vi ska vara där om vi övernattar, hehe noll koll! men ses puss!

COMMENTS
Postat av: Mimmiiiss

Resultaten är framme, kika gärna in om du blev slumpad som vinnare! Om inte, ta gärna chansen om tre dagar (du blir åter meddelad om detta om tre dagar) när det är dags för 5 nya vinnare! :)

Puss

2011-06-16 @ 13:13:15
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0