Ni är bäst!

2011-11-19 @ 18:39:34| CATEGORI: Vardag
Har fått många kommenarer om headerna jag gjort till Linnea (www.linneassdiary.blogg.se) & Felicia (www.lifeasfeliciaaa.blogg.se) att ni tycker om dem. Är jätte glad att ni gillar de, ni är bäst!

96orna förlorade med rätt mycket i matchen innan. Sen köpte jag och felicia mat ifrån donken. Stack hem till mig och bakade kladdkaksmuffins, blev riktigt goda faktiskt. Sen sjöng vi singstar, haha fyfan sista låten gud, skrattade på mig. Hoppas ni haft en bra dag, puss!

COMMENTS
Postat av: Felicia

Jättemånga har mejlat mig om min header och sånt så jag tipsade om din blogg och sa att det var du som hade gjort den och så :) är otroligt nöjd, tack gumman ! <3

2011-11-19 @ 21:53:39
URL: http://lifeasfeliciaaa.blogg.se/
Postat av: Jessika

Sv' problemet är inte att jag behöver en header, de värsta är väl att jag inte kan den Hära där man skriver in hur man vill ha texten, rubrikerna osv.. Det är det jag inte kan.. Men jag vet inte om jag vill ge ut mitt lösen fast man kan byta men jag vet inte.. Jag har en vän som kan sånt men de blir inte av........ Kramar på dig med! <3

2011-11-19 @ 23:49:27
URL: http://jessikaberggrens.blogg.se/
Postat av: feliciagross (:

tack för länkningen btw :D

sv; jo det kan man, den jag köpte var begagnad och glaset var sprucket så vi fick den jättebilligt och så bytte jag bara glas på den <3

2011-11-20 @ 01:26:43
URL: http://lifeasfeliciaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0