Pallar inte åka till skolan...!

2011-11-07 @ 07:46:17| CATEGORI: Mobilinlägg

Hej, vet inte vad som hände med mig igår, efter jag hade städat fick jag jätte ont i huvudet, så jag kollade lite på tv, åt sen ännu mer tv, sen gick jag och la mig, så jag mådde inte bra alls. Idag är det skola, pallar verkligen inte! Ska iallafall sticka och möta upp Clara vid 8. Efter skolan blir de att käka med Ella sen ska vi träna knattarna i handboll, sen ska jag titta på på vår egen, jävla förkylning! Aja känner att detta inlägget är lite negativt och så, så jag ska nog sluta skriva nu, kraaaaammmiis


COMMENTS
Postat av: blondie♥

följa varann via bloglovin?:)

2011-11-07 @ 18:51:08
URL: http://fellik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0