Spanien med väldens bästa lag i påsk!

2011-11-16 @ 22:23:03| CATEGORI: Vardag
Stack till Felicia idag vid 8, och herregud vad hon var brun, inte alls avundsjuk, jo klart jag ääär!
Men aja vi drog iallfall till skolan då och ja skolan rullade på. Så mycket roligare nu när felicia är hemma, klart! Efter skolan följe hon med mig hem, sjöng Singstar på vårt wii och hade lite kul. Bytade sen om till handbollskläder och stack till träningen. Det hade blivit något fel så både 00orna & 99orna var med på vår tid så vi hade bra halvplan idag tyvär. Stannade kvar där och duschade och sen cyklade jag, johanna, felicia och anne till Dahls hotel. Där vi skulle ha möte med laget, både föräldrar och barn. Mötet handlade då om vår resa till Spanien i påsk. Längtar stoooort! Gjort lite läxor och så, så nu ska jag fixa mig och gå och lägga mig, kram!

COMMENTS
Postat av: elina

det kommer bli riktigt kul! längtar! <3

2011-11-17 @ 08:59:51
URL: http://lifeaselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0