skoltrött, redan?

2011-09-07 @ 21:26:38| CATEGORI: Bilder / Kameran
hada västa "bad hair" dagen idag, sen kom jag till skolan och va super trött! kämpade mig genom lektionerna tills vi hade engelska då vi hade lars-alex, riktigt kul lektion! hade vikare i idrotten också sen. när skolan var slut, värmde jag några pannkakor och satte mig i soffan & åt dom, kollade lite på tv. vidare till tolvåkershallen sen och träna! 

kollade precis på ensam mamma söker som jag missade här om dagen. ska in i duschen nu. har också läxa att läsa en blogg till imorgon, vilken får ni reda på imorgon. ha en super kväll :D

COMMENTS
Postat av: elina

riktig sööt!

2011-09-09 @ 15:30:41
URL: http://lifeaselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0