Glass :D

2012-04-11 @ 20:53:33| CATEGORI: Allmänt

Chillar efter en jobbig dag i skolan :D
Provet gick väll la sådär. Men annars har dagen varit ganska lång tråkig förutom vid idrotten och så, var skit roligt idag. Efter skolan var det inte mycket mer än att åka hem och äta och sen vidare till handbollsträningen. Var jätte taggad, har ju inte tränat handboll på skit länge eftersom jag har lyckats bli sjuk ett antal gånger nu under dessa veckorna. Sen åt jag och så, kollade på top model som jag missade för någon vecka sen. Efter det blev jag jätte sugen på choklad & sötsaker, hittade ingenting så jag tog mig en glass. Inte braaa alls, ska ju inte äta choklad nu pga min migrän, shiet! Happ, inga läxor till imorgon, har bara matteprov. Så himla skönt chill kväll!

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0