1. Berätta om dig själv

2012-12-01 @ 22:19:00| CATEGORI: 31 dagar med mig
Namn: Victoria Denice Carlsson
Född: 11 mars 1998
Bor: Löddeköpinge
SkolaTolvåkersskolan, årskurs 8

Okej, tror ni har ganska bra koll på vem jag är, men för er som inte är mina vänner kanske inte vet var jag bor? Har faktiskt svarat på en frågan, men de va ett bra tag sen faktiskt. Så ja var fan ligger Löddeköpinge eller "Lödde" som man brukar säga? Jo ligger i Skåne, en bit utanför Malmö. 
 
Som person är jag nog väldigt konstig, men jag är faktist oftast glad då jag hatar när folk går runt och deppar och massa. Så vill verkligen inte vara sån själv. När jag träffar nya personer har jag lätt att bli blyg och tyst, men tro mig, lär känna mig & de lär inte vara tyst. 

Skolan jag går på heter Tolvåkersskolan & jag vet inte om ni har hört om den på nyheterna innan då de va lite kaos. Men skolan ändrades, fick ny rektor tills vi skulle börja i 7an & jag har inte märkt något som är dåligt. Har haft bra lärare & de har jag fortfarande, förrutom en som jag inte klarar av, har inte lärt mig något i hela 8an på de lektionerna. Undrar hur betygen ser ut i de ämnena till jul... :/ Men går på samma skola som mitt lilla "tjejgäng" eller vad man ska säga, de närmaste... Ingen av dem går i min klass, men träffar de på lunchen osv... Haha vet inte vad jag ska tycka om min klass, men den är rolig iallafall. Någon som jag inte orkar, men orka haka upp sig på de, näää försöker va med dem jag tycker om istället! 

Så där fick ni lite mer om mig, mina intressen och så kommer under månaden! :D

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0