Lundaspelen

2012-12-28 @ 18:14:31| CATEGORI: Allmänt
en osariös bild på mig från igårkväll 
 
Anledningen till så himla dålig uppdatering är för att vi har börjat spela lundaspelen. Spelade igår & idag och de har gått väldigt bra. Har bara förlorat mot ett lag som var ett tyskt statslag. Så vi är i A-slutspel och ska spela mot Tjeckien imorgon.
Igår efter matcherna åkte jag & fanny till center syd & kollade lite. Fick äntligen hem ett par svarta jeans, mina andra gick sönder så har varit utan de i typ 1 månad...
Har precis duschat & snart kommer josefine hit, så ska vi göra mat & så, sen sover hon här. 

hoppar över några "31 dagar med mig" då de är så ointressanta.

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0