Ingen skola för mig idag, inte..

2012-02-16 @ 14:00:34| CATEGORI: Bilder / Kameran
Stannade hemma från skolan idag för jag mådde inte alls bra igårkväll och imorse när jag hade fixat mig och så kände jag, jag kan inte, mådde inte bra överhuvudtaget. Så jag har typ legat och segat framför tven hela dagen, missade ju lite prov nu, vilket inte alls är bra! Men tror jag ska göra tyskaprovet imorgon iallafall, så jag måste plugga på det ännu mer! Sen efter jag hade ätit så mådde jag fakiskt bra igen, eller ja inte helt men ändå! Blev att jag tog på mig, vill ju inte bli sjuk igen, och gick ut och fotade lite. Ska snart föra över bilderna och kolla om någon blev bra. Men ja då vet ni, puss :D

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0