Träningsoutfit

2012-07-02 @ 13:00:00| CATEGORI: Kläder, Outfits, Svar
Hej, hoppas ni har det bra där hemma! Själv ligger jag säkert och steker i solen vid detta tillfället....
Ja tänkte ta upp en fråga jag fick för ett tag sen då någon undrar hur jag klär mig när jag drar till gymmet, eller en vanlig handbollsträning. Och jaa, klart jag kan svara på den! Det brors ju helt och hållet på vilken årstid & vilket pass. Har alltid korta shorts på handbollsträningar, nu på sommarn är det korta cykelbyxor, eller vad ska man säga? tajta träningsshorts. Är det inomhus handboll har jag ofta någon t-shirt som vi fått på cuper t.ex. Alltså vilken som helst. Nu i sommar är favoriten ett snyggt pösigt träningslinne med en sportbh med en skrikig färg, t.ex rosa, orange eller turkos. Åh det är så snyggt!
Kom och tänka på denna frågan när jag satt ute i solen efter ett pass på gymmet, så tog några bilder så ni skulle få se. Fastnade dock inte på någon eftersom jag var osminkad & så... Men såhär är en vanlig outfit. Sen har jag alltid uppsatt hår, hatar när håret kommer ner för ögonen och stör. Men när jag gymmar på vintern, har jag långa tajta byxor & en vanlig t-shirt. Hoppas du fick svar på din fråga & ha det så bra!

detta är ofcourse ett tidsinställt inlägg for yaaa, puss på er! :D

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0