Facelook

2012-10-13 @ 23:00:03| CATEGORI: Mobilinlägg
Heej mina fina!! Åh vad det känns skönt att jag är mer aktiv med bloggen igen, saknar det hela tiden. Att inte skriva av sig, sina tankar och allt. Idag åkte jag en snabbis med mamma till center syd. Köpte ett par nya svarta jeans eftersom mina andra sprack, en grön skjorta, en myströja & ett par skor. Finns också en sån sjukt snygg vit pälsväst på ginatricot för 500:-. Har inte så mycket pengar för tillfället, så ifall jag hade köpt de hade barnbidraget varit slut för resten av månaden. Men antagligen ifall jag har kunna behålla mina pengar så köper jag den i slutet av månaden. 

Kom hem runt 1, åt och drog sen på samling halv 3. Spelade match i Skurup, detta var nog den sämsta matchen jag spelat på länge alltså, så inte nöjd. Jaja, imorgon drar nog jag och pappsen iväg och kollar golv & sånt till vårt vardagsrum. De ska bli helt nytt, himla bra! Sen är de samlig vid 3 tiden, drar till Lund och spelar en match... De är lite jobbigt att de är match såhär 2 dagar på helgen, eftersom man inte kan träffa någon kompis. 
Dagens outfit var en vit piké jag köpte i spanien, skinnjacka & mina vinröda jeans. 

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0